رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری مراسم بزرگداشت روز آمار و برنامه ریزی

به مناسبت اول آبان ماه،" روز آمار و برنامه ریزی"،  مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، در روز دوشنبه مورخ 1402/08/01 مراسم بزرگداشتی با حضور آقای دکتر شاهین شیرانی رئیس دانشگاه، آقای دکتر سلطانیان مدیر دفتر رئیس دانشگاه و آقای دکتر مصلحی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، در تالار دکتر شریعتی دانشگاه برگزار نمود.

 از مهمترین محورهای این همایش می­توان به تبیین اهمیت آمار در مدیریت صحیح، گسترش فرهنگ آماری، ارائه گزارش عملکرد گروه آمار مدیریت آمار و فناوری اطلاعات و کمیته GIS دانشگاه و شناسایی ایده های خلاقانه در استفاده از آمار و اطلاعات اشاره نمود.

در این مراسم جناب آقای دکتر شیرانی در خصوص اهمیت جایگاه آمار در تصمیم­ گیری­های مدیریتی و نقش رابطین آماری در ارائه آمار و اطلاعات صحیح، به روز و دقیق مطالب ارزنده­ای بیان نمودند. همچنین ایشان جهت تقدیر از رابطین آماری،  به 4 نفر از رابطین منتخب، کمک هزینه  سفر به مشهد مقدس اهدا نمودند.

در ادامه جناب آقای دکتر سلطانیان ضمن قدردانی از جامعه علوم پزشکی در حوزه های مختلف، در خصوص اهمیت نقش آمار و جایگاه رابطین آماری سخنانی بیان نمودند.

 سپس جناب آقای دکتر جنگی مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ضمن تبریک و تقدیر از کلیه رابطین آماری  واحدهای تابعه، گزارشی از عملکرد مدیریت آمار و فناوری اطلاعات در سال 1401  ایراد نمودند.

در ادامه ضمن تقدیر رابطین آماری بازنشسته،  از منتخبین  مسابقه ارائه ایده های برتر در تحلیل­ آماری با اهدای جوایزی تقدیر و تشکر بعمل آمد و در پایان جلسه از کلیه رابطین آماری مدعو با اهدای یادبود تقدیر گردید.